úterý 28. července 2009

Slovo na úvod, aneb Ego trippin' 1.



Zdravim cyber space.
Právě jsem si chtěl zapařit jednu hru. Marc Ecko´s Getting down. Kdysi jsem slyšel, že hlavní postavu týhle hry měl dabovat Talib Kweli a celý je to takový graffiti GTA (jak by řekl Jirka Babica). Takže stáhnu dvougigový ISO. Pak si stáhnu Daemon Tools, aby to to posraný ISO přečetlo. Pak hru pomocí Daemonu nainstaluju, a když to chci konečně spustit, Daemon se začne cukat jako že to nepřečte. Super. Evidentně nejsem schopnej držet s dnešním tempem vývoje počítačů a kokotin okolo krok. A to jsem měl všelijaký compy od malička. Kurva, vždyť já měl i Didaktik. Nevadí. Prostě jsem to celý zase vymazal a rozhodl se, že se raději budu věnovat tady tomuhle blogu, kterej už víc jak dva měsíce spí jak zabitej, a ze kterýho mám akorát špatný svědomí.



Mám velký znalosti všelijakejch hudebních žánrů. Budu tedy postovat hudbu, která se mi líbí a která by se měla líbit i vám. Předem upozorňuju, že jsem hip hopper, a proto tu najdete všelijakej jazz, funk, soul, samba jazz, rock a psych rock, pop i folk, ale taky mixy různejch hip hopovejch DJů (nebo aspoň inspirovanejch hip hopem) a starší hiphopový alba, který jsou podle mě věčný, a pro ty co je neslyšeli i důležitý. Rozhodně nebudu postovat nový rapový alba (ty si kupujte, abyste podpořili svýho oblíbenýho showmana. Anebo si je stáhněte jinde, v celym tom internetovym vesmíru je takovejch blogů haffo). Možná sem prdnu i nějaký flicky (filmy). Tak to by pro začátek stačilo. Mějte se (dobře) a neblbněte (zle). Mír, WRKB.

Žádné komentáře: