pátek 31. července 2009

The Faces of Michael Jackson

Včera ve čtvrtek 30.7.2009 proběhl v kině Attic Cinema na Žižkově filmový večer s Michaelem Jacksonem. Za celý produkční tým bych hlavně chtěl poděkovat všem lidem dobré vůle, kteří se na půdě objevili a že podpořili tuhle věc (a že to ubalili). Díky. Sešlo se vás tám možná nejvíc za celou dobu fungování Atticu. Dalčí (moje) props a díky goes to Soundbomb Style crew za add a strýčkovi Sochůrkovi a Jižáčkům za projevy nelhostejnosti.


Celý večer proběhl dobře, filmy se snad líbily a nálada byla taky good. Já osobně bych si vytknul akorát věc Ghosts, která se promítat nemusela, jelikož to akorát celý natáhla, lidi trochu unavila a nic novýho nepřinesla. Chybama se člověk učí a snad se i poučí. Zbylé flicky (Thriller, Captain EO & Moonwalker) byly v pořádku a správně.

Už mám nápady na další promítání, takže buďte ve střehu - dáme vědět.

Ještě jednou, díky všem. WRKB&Spol - The Attic Flick.

3 komentáře:

Soundbomb Style řekl(a)...

yeah!

Richard řekl(a)...

Honzo pošli mi program na srpen, díky.
Richard

WRKB řekl(a)...

Žádnej nejni Ríšo, ale věř mi, že ti dám vědět, jakmile něco bude.