pátek 29. ledna 2010

Rage Against The Machine - Self Titled


Debutové, třikrát platinové, revoluční album tohoto hard kvarteta z LA. Vydáno léta Páně 1992 na soňáckém Epicu.

1. Bombtrack (4:05)
2. Killing in the Name (5:14)
3. Take the Power Back (5:37)
4. Settle for Nothing (4:48)
5. Bullet in the Head (5:09)
6. Know Your Enemy (4:55)
7. Wake Up (6:04)
8. Fistful of Steel (5:31)
9. Township Rebellion (5:24)
10. Freedom (6:06)
-----------------------------------------
Zack de la Rocha - zpěv
Tim Commerford - baskytara
Brad Wilk - bicí
Tom Morello - kytara
Maynard James Keenan - doprovodný zpěv
Stephen Perkins - perkuse

3 komentáře:

Komentář řekl(a)...

Rage Againtst Machine je podle mně jedna z nejlepších Hardcorových kapel a fakt mně sere, že se rozpadli.A proč?Podle informací, které jsem získal, tak prý s frontmanem Zackem de la Rochou nebylo už k vydržení!Neustálé hádky v kapele dospěli k rozpadu kapely, tak jako hold všude!Lidé se prostě neshodnou a zvlášť když jste spolu takovou spoustu let každý den-to je hold ponorka ať chceš nebo ne.Jediný kde si spolu ještě kluci zahráli po rozpadu bylo na fesťáku v L.A., ale tam jsem se fakt nedostal- no many no fany.Tak snad to ještě nějak dopadne a někde kluky uvidíme.Mějte se Čest

Anonymní řekl(a)...

This album is one of the 90´s albums from 1001 albums you need to hear before you die (for fuck sake) list. I guess you better listen to it...or you will die.

Anonymní řekl(a)...

Nauč se česky, když chceš veřejně psát, kdo to má číst, trhá mi to oči. RATM mám taky rád, nejlepší je při řízení auta, to už chybí jenom pancíř, to je hol!T! život.